efterlängtad

hej-allihopa-everybody!
nu är min dator hemma från lagning (tack gode gud) nejdå, men den har varit lite saknad. nu kan jag äntligen starta min egen dator utan att behöva klicka bort 100 saker från pappas dator innan ens internet går att starta. komplicerad mening, what a hell!
imorrn är det äntligen fredag och jag blir så glad när veckorna bara springer fram. mys i helgen igen och match mot skiljebo på söndag. can't wait. varit både svenskaprov och lite annat plugg i skolan den här veckan, men annars så är det ganska soft på den fronten just nu. jag känner mig inte alltför stressad som jag var i början av ettan förra året. nu kan man rutinerna och mina lärare är underbara. de gör att man blir en aning motiverad iaf.

fick en ny tv igår, så en ny bänk fick också pryda min vägg, så nu blir det mycket tvtittning, men jag har börjat tycka mer om det än att sitta vid datorn och det är ett stort steg för mig. kan inte förstå att jag säger det?!
om jag skulle få välja mellan min tv, min dator och min mobil. så är det extremt enkelt. min mobil såklart. där får man jämt tag på mig. för 3 månader sedan kanske hade jag efter mobilen lätt sagt datorn, men nu är jag inte lika säker längre. du var en anledning till att datorn var viktig för mig, men när inte ens du är viktig längre. då kanske datan inte heller blir det?! när jag har tid, känner för det eller inte gör något viktigare då är det skönt att sätta sig här och ha annat att tänka på någon timme före sovdags. nu vet ni

nu ska jag gå ner och ta ett stort glas cola, ta något gott att äta på och sedan löpa upp för trappen in i mitt rum och slänga mig i sängen. nybäddad säng + one three hill. min eftermiddag är räddad. vi hörs. PUSS


Kommentarer
Postat av: annaru

kärlek till one tree hill

2008-09-18 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0