ohyeah

jag vet. det svänger, men nu kommer det jag velat säga länge nu. nu är det påväg upp. jag verkligen känner det-
en liten människa som var en så stor del av mitt liv är påväg bort igen och det känns verkligen när jag säger att det är den tredje. but hey, life goes on.

skolan är sjukt tråkig just nu. jag får spasmer snart. jag, ia och sara pratade om vad som egentligen förväntas av oss när skolan är slut och ska jag vara helt ärlig så har jag inte en aning om vad världen förväntar sig av mig. får klura på det!
jag vet iallafall att efter bara 2 veckor i skolan, inne på den tredje så är jag redan skoltrött. haha
det tar kol på den. nu sitter jag och äter choklad och skriver mina svenskauppgifter. snart ska jag plugga eng och då åker chipsen upp. ja, jag vet. jag är en riktig ätare, men hey, that's me!

en annan sak.. den 20e september åker jag ner till mitt älskade älskade göteborg igen. mina kusiner ska flytta och dags att hjälpa till. jag ska få återse staden igen och hoppas att få träffa natalie och ta en runda på stan. saknar filip och william också. jag kan knappt bärga mig! sakner er en massa. all kärlek till er

puss j

Kommentarer
Postat av: Becka

vem är påväg bort? :/ <3

2008-09-01 @ 21:27:27
URL: http://hetsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0