london, here we come

klockan är nu prick 22.00 när jag skriver detta. dagens bravader har handlat om braceface, mässa och en hel del packning. det där med bracefacet kan vi ta en annan gång. den syns iaf inte(än) och gör satan ont. alvedon är min bästa vän just nu. gymnasiemässan gick helt okej och packningen får jag också säga helt okej. har säkert glömt nåt som jag får packa imorrn innan vi åker. precis, london imorrn ja. ska bli grymt kul. jag är så taggad

något som är mindre kul är däremot att jag måste åka till skolan iaf en stund på morgonen imorrn för att skriva mitt satans matteprov i matte B. hallelujah är det enda ord jag tänker säga. resten får ni lista ut själva..

jag saknar min s, men han är på väg hem imorrn, men eftersom vi springer om varann så träffar jag honom på söndag iaf. den här helgen kommer bli kanon. nu är det iaf sovdags och en sista tur i resväskan.

en stor PUSS- julia

Kommentarer
Postat av: Julia

ha det bäst Julia:)

2008-10-16 @ 23:21:15
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0