hello. I'm back

hey everyone.
london var great och det var längesen jag skrattade och hörde så mycket skämt på ynka 3 dagar. oxford street är nice och även så hyde park. finns många som gjort min resa funny, men rundan och anna ska en extra eloge. ni är guld

för övrigt leker livet, men det finns en sak som jag är väldigt ledsen för. förra onsdagen satte jag i en "skena eller ståltråd" som täcker hela gommen och som är grymt störande. känns som att jag har saker mellan tänderna och att jag tuggar tuggummi 24/7. jag har fått värsta fult uttal och låter inte som julia :( det låter hemskt när jag sjunger och jag saknar min gitarr och min sång för var dag som går. det svider i själen och vill bara dit och ta ut den. igår grät jag till och med. jag vet, kan vara mina p-piller som spökar igen nu, men ändå. nu vill jag bara svära!!!!!!!!!!!!!!!!!

miss my s

PUSS


Kommentarer
Postat av: Julia

det är bara i början det är jobbigt, det blir bra snart ska du se :)

2008-10-21 @ 18:49:08
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: annaru

du gjorde min resa guld du med baby.

2008-10-21 @ 19:54:54
Postat av: Ida

Baby, hang in there!

2008-10-22 @ 11:36:01
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Tsss... du har ändå första platsen med hästlängder, baby ;)



2008-10-22 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0