bästa

jag blev sjukt glad när jag läste idas blogg och ska länka längst ner på sidan idas blogginlägg. det fick fram mitt allra största leende.

jag har 3 treb ästa kompisarna i hela världen. (okej, alla säger så. mina kompisar är bäst, nej mina är bättre) men nej, ni kan bara hålla käften och låta mig säga det. jag har världens bästa trio som stöttar mig i alla typer av väder. vi kompleterar varann så sjukt bra och vi håller alltid ihop. göteborgresan var den bästa resan jag varit med om. det visade verkligen hur mycket vi älskar varann.

sara,
den kloka tjejen som ser bra ut i vilka kläder hon än tar på sig och som  vi alla ser upp till. hon säger alltid bra saker!
ida, den sjönsjungande tigern som alltid går ihop med leopardmönster. hon är en tjej som sprudlar a charm och kärlek.
bex,  tjejen som slåss för sina kompisar och som alltid är ärlig i sina svar. hon är en talang och bör upptäckas för stora uppdrag snarast.
alla vi fyra har olika egenskaper och olika stilar, men vi passar så himla bra tillsammans!

du har otur om du inte har sånna vänner som jag. jag finner inte ord för vad jag skulle göra om inte dessa människor fanns. vi har verkligen hittat varann- aldrig utan er

http://idabjornstrom.blogg.se/ rubriken lyder They are everything I need


                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Ida

Honeypie :') crying a little tear here.

Aldrig utan er <3

2008-10-13 @ 12:54:23
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0