skåpjääävel

min dag har varit otroligt bra, jag lovar. om ni läser rubriken så kanske ni förstår att jag var så arg att jag garvade. det började på morgonen med att jag inte orkade kliva upp när jag skulle och fick lov att stressa som en gnu för att hinna i tid till tåget. väl där svettades jag som aldrig förr och hann precis innan tågdörrarna gick igen. pjuh, jag hann iaf med tåget... vi skulle ha ridning på idrotten och jag hade verkligen sett fram emot det. mysigt att sadla, trensa(?) och klappa lite :) klart att lektionen var inställd pga av sjuk lärare och det värsta var att jag hade en väska som vägde 3 ton. sen hände det som fick mig att balla ur. linda och jag låste båda in våra nycklar. vet inte om det är 2a eller 3e gången som vi gör det. tja, de känner igen oss iaf när vi vill att de ska låsa upp skåpet! :D

bra dag säger jag bara, men vad spelar det för roll när jag har skönaste kompisarna och är kär som bara den?! :D ingenting.

nu blir det tv-tittning och mys i min säng tillsammans med min psykologibok och engbok.
idag blev det mycket skriva av sig. hopa u like it!

juulia

Kommentarer
Postat av: Julia

när ska ni rida nu då? :)

2008-11-05 @ 21:37:24
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Ida

Synd att du inte var med på Betnér, baby. Du hade gillat det starkt :) Nästa gång! ;)

2008-11-06 @ 12:17:33
URL: http://huggyandsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0