monday again

som jag sa till bex nyss på msn- jag vill ha helg nu.. jag hatar vardagar!
kantzowska gymnasiet hade gymnasiemässa hade i lördags och eftersom att jag befann mig där i ca 4 timmar, så är jag ledig idag! :D så skönt.

den här helgen har varit lika bra som alla andra helger de senaste veckorna nu. träffat min s, som gör alla mina helger helt perfekta. han är min guldklimp. tyvärr åkte han tillbaka till lumpen imorse kl 5, så jag satt där glatt med honom när han åt mackan i köket kl 04.55, hihih. saknar honom redan och vill ha onsdag nästa vecka då jag förhoppningsvis får titta honom i ögonen igen. 

nu kommer min prick om några min, så det är dags att klä på sig. vi ska förhoppningsvis ta oss igenom några sidor psykologi och titta på lejonkungen har jag bestämt. ha en bra dag allihopa. 

puss juulia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0