ciao bella

igår var det torsdag och jag satt som fastklistrad från prick klockan 22.00 till 23.00 för att titta på ett av kanal5s absolut bästa program, Världens härligaste män. Har ni sett det programmet? Det är en blond tjej med lugg, runt 40 bast som heter Ann som håller det programmet. Meningen är att hon ska träffa killar som stämmer överrens med hur världen härligaste man är. Hon träffar tex killar som tillhör tryggve, bad boy och playern. Det sjuka och som jag nästan börjar förstå nu är att jag har träffat 3 killar som stämmer överrens med de 3 grupperna. Att vara kär i en player är ungefär det sista man vill bli kan jag säga, men inte fan är det lätt att slita sig från honom. Han är den typiska skitsnygga killen, men som bara ligger runt och är noll förhållandeintresserad. Tryggve är en kille som bryr sig väldigt mycket om dig och om andra människor. Han vill rädda dig och även ta hand om dig. En riktigt mysig en. Bad boy är killen som är som han vill och skiter lite i vad andra ser honom som. Han är bad och gör coola saker. Hänger du med en bad boy får du vara redo att det kan trassla sig ibland.

Nästa vecka är det säsongsfinal och jag anar att hon ska ta fram vilken grupp/ kille som är världens härligaste man/män.
Jag är nyfiken och längtar verkligen till onsdag, men först ska jag njuta av helg. Ha en asbra helg.



PUSS juulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0