<3

It's October again
Leaves are coming down
One more year's come and gone and nothing's changed at all
Wasn't I supposed to be someone
Who can face the things that I've been running from

Let me feel
I don't care if I breakdown
Let me fall even if I hit the ground
And if I cry a little
Die a little
At least I know I lived just a little

grymt fint låt och jag känner med den.

finns bara en i den här världen som just nu gör mig på ett sånt sjukt bra humör. jag är verkligen mig själv med honom och det var längesen mitt hjärta pratade så gott om någon. hjärta s

Kommentarer
Postat av: Ida

Bex kirra bloggen great!

U and me, babylove.

2008-11-02 @ 20:25:52
Postat av: Julia

1. bloggen blev supersnygg

2. DU är supersnygg

3. älskar låten!

4. älskar DIG!



tack för att du finns min underbara Julia<3

2008-11-02 @ 23:04:45
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: annaru

va fin bloggen har blivit. du måste hjälpa mig o göra min <3

2008-11-03 @ 16:03:05
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0