muu

there is just a big heart all over you
and I'll never forget you


hej alla söta!
måndag idag och en väldigt seg dag. skoldagen var okej, men just nu är jag så jäkla skoltrött och vill helst bara lägga mig ner och sova tills skolavslutningen. fick idag äntligen träffa min pick som jag saknat så jäkla mycket. hon har varit sjuk och så, men nu på bättringsvägen :)

mycket plugg och träningar just nu, men de grejar jag! det är värt det, de vet jag.
tack ida och alla ni andra för den kalasiga lördagskvällen vid slussen. ni är guld värda ♥

sovdags, eller bokdags. kom ihåg att motgångar alltid för en starkare,
pussss juulia

Kommentarer
Postat av: Ida

Aw, tack själv baby :) jag och Hjalle har redan planer på en till grillkväll ;D

2008-05-13 @ 15:33:34
URL: http://idabjornstrom.blogg.se
Postat av: Ida

KLART DU FÅR! :D du är given min kisse

2008-05-13 @ 23:27:39
Postat av: Vanessa

saknar dig söta julia

2008-05-17 @ 19:30:34
URL: http://vanessaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0