mååndag igen

hörrni, förlåt- men bloggen har kommit i andra hand ett par dagar nu och sådär, MEN.. när jag tillbaka :)
jag mår faktiskt bra. jag gör de. känslorna kokar över ibland och så, men jag mår fint iaf. R har varit lite i farten igen och det sätter sina spår ska ni vet, ni som läser borde nog veta det.

riktigt sköna lediga dagar de här sista dagarna. fyfan vad jag älskar att dega, mysa och bara softa. mina vänner är underbara och jag saknar redan ia och johannip som åkte till frankrike idag.

fotbollen har satt igång igen och seriepremiären i torsdags slutade med 1-1 å¨sura IP, fast vi kämpade som oxar, men glad är jag att det har satt igång nu. vi har så kul och jag ser fan fram emot varje träning och match.

nu är de dags för att sova, ta igen sig och drömma vidare. imorrn kommer mera, jag lovar!!
ta hand om er och var rädd om varandra.

pusssss juulia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0