hello uppdatering

jag skrev ju i sista inlägget som kändes som år och dar sedan (och jag glömde vad jag hade skiviv till och med) att jag skulle lägga upp lite bilder från den fredagen och skriva lite, så här är en kort sumering bara.
Vi va några tjejer eller några, kanske 11-12 st som var in till Café Gränden och fikade runt 7 och hade det allmänt mysigt. Det känns som att vi måste göra sånna saker, många av oss ses typ aldrig, men det var en trevlig fredag :) och efter det var det hem som gällde och sovdags.

Nu är klockan 01.23 och jag måste nog strax sova. Måste börja vänja mig att gå upp någorlunda nu, lovet är ju så gott som slut. Jag orkade inte gå tillbaka till skolan och sitta o lyssna på massa föreläsningar och skriva prov. BLÄ!!
Den här lovveckan har varit så skolfri som den bara kunnat. Har inte pluggat ett skit och hoppas att inte mina klassmates inte heller gjort de, för annars ligger jag efter. Mestadels tagit det hur soft som helst, men också hunnit gymnasiefest på konrad och där va de massa lamkött och oxfilé så vi var väl några tjejer som inte kunde hålla oss i styr, eller hur?! :D annars så var vi och badade i örebro och bara umgicks :) skitbra vecka!

Imagine that your boyfriend seems to be the best guy you ever met and suddenly
he starts to acting like he was someone else.. what would you do?

do like me, tell him to fuck off and pretend that he never toucht your mind..
then life seems to be much easier.

sov sött- JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0