hej hopp

idag är det söndag och det betyder sista dagen på sportlovet -08 och jag är verkligen 0 sugen på att gå tillbaka till skolan imorgon. Jag orkar inte sitta i ett litet och trångt klassrum med 50 st andra och lyssna på någon lärare som snackar om kungarna på 1700-talet. Jag sitter just nu här med min bärbara i knät och kikar på dansfilmen step up. Hur bra som helst!

Mina senaste tankar som strävat runt i mitt huvud de senaste dagarna handlar om er och nu vet vilka jag snackar om. De är 3 stycken killar som jag ibland inte fattar hur de tänker. Vafan håller ni på med?
Till en av de: fyfan vad jag är besviken på dig. Hur kunde du göra så? Du ljög mig rakt upp i ansiktet och berättade inte sanningen även fast jag frågade dig ett antal grr.. du kan fan dra nåt gammalt över dig. Jag behöver inte sånna människor i mitt liv!!

Fotbollen har börjat på allvar nu och i helgen har vi första träningsmatchen och de ska bli hur kul som helst! :D
Jag längtar till första seriematchen då man står där på grönt gräs med nya fotbollsskor och förhoppningsvis så skiner solen.

Nu ska jag fortsätta kika på filmen och sova snart, ifall jag nu somnar.
Den killen kanske kan få mig att tänka på annat
Sleep tight brooos- juulia

Kommentarer
Postat av: agnes

Yes jullan dom kan dra nåt gammalt över sig! du behöver inte dom..

2008-03-28 @ 18:46:45
URL: http://aekendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0