bloggtrix

Idag har det gått 20 dagar sedan mitt förra inlägg och jag hade nästan glömt bort min kära blogg, förlåt!
Fast det är egentligen inte hela världen, eftersom att jag inte har massor utav läsare som bara skriker efter mera inlägg, haha.. Så för att jag ska komma ihåg den och kämpa lite sådär extra så bestämde jag mig samtidigt som Sara att jag ville byta utsida på min blogg. Hon har precis skaffat sig en och ville snabbt känna sig hemma.

Första dagen på lovet idag och den har jag spenderat med Sara och Becka och även fast vi inte gjort allt för mycket, så har vi ganska roligt/lungt när vi träffas. Vi tog en promenad ner till slussen och gick bredvid kanalen och drömde att vi satt där när sommaren hade börjat ta fart, då träden var gröna och vattnet var varmt. Vi har kanske någonstans där upptäckt att vi egentligen tycker ganska mycket om sura, även fast man ibland bara skulle vilja kasta det i en sopsäck. Kebab, guitarhero + bloggfix fick avsluta våran första lovdag. Tack tjejer, ni är bäst

Imorrn kommer den dagen jag har räknat ner till. Dagen betyder klippning + färgning och jag längtar ihjäl mig. Sedan stan med julia. Blir nog en bra dag!
Sov gott- juliaaa

   image18           image19

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt :D

2008-03-26 @ 02:06:36
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0