hello you

lite blogg sådär runt klockan 23. egentligen borde jag sova vid den här tiden. ska jobba imorrn, men så skönt att det är sista dagen.. mina polly ligger här framför mig och ser grymt goda ut. försöker tävla mot mig själv att försöka att inte äta de nu innan jag har skrivit klart, yey- I'll try ;)

Spanien skrev historia idag förresten. De besegrade Tyskland i EM-finalen i fotboll. Tror att de var så att de inte klivit upp på pallen på 44 år och jäklar vad glada de var. Snäll som jag är så skickade jag ett sms till min favorittjej ia och grattade både henne och familjen. Spanjorer vet ni!

Nu ska jag njuta lite mer av sändningarna och kika på lite intervjuer. Kanske ta en liten polly också. Klart jag ska

hade kalas alla. glöm inte att vara rädda om er.
puss juulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0