*

heey
jag har sån j***a träningsverk i hela kroppen. har tränat stenhårt både måndag och tisdag och värre får man leta efter. hinderbana med benövningar, som resulterade i 5 varv. jag kan garantera att jag var helt slut. orkade knappt ta mig in i duschen efteråt. på det tjockade vi kebab och chips efter, så gott och välförtjänt!

varit och badat idag också och med tunga ben känns det sådär måttligt jobbigt att trampa hem. hungrig som jag var så sken jag upp som en sol när jag väl var hemma. jesper kom hem från alanya idag och hade gjort bacon och stekt potatis till mig. jag verkligen älskar de. baconen ska vara sådär knaperstekta och goa. han är en ängel ibland.

domarmöte nu om 33 min. ska byta om nu, prata lite med pappa och cykla till emma. blir krogen för deras del ikväll, medans en annan får sitta hemma och dricka saft. hoppas ia joinar mig. då är vi två saftdrickare! MEN, inte långt till 18.

hörs.
puss juulia

Kommentarer
Postat av: Sara

nej då debuterar vi baby:)<3

2008-07-30 @ 20:50:21
Postat av: Julia

16 januari, det är en fredag då drar du och jag på krogen jullan:D:D

2008-08-02 @ 22:03:42
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0