*

helloyou
en del moln svävade ovanför oss på camping beach idag. solen värme iaf, även om den gömde sig några minuter itaget. mycket skratt med efternamn (internet skämt, haha) blev det och en del pressning. cyklingen hem är väldigt jobbig kan jag medge. skulle väl tippa på att det är runt 4 km hem till mig. när man då är seg, trött och hungrig så är den sträckan inte överdrivet rolig, men hem kommer man. träning om en liten stund och jag vet redan vad som väntar!

någon hade stängt av datan igår. så jag fick se idag att linn hade lagt upp bilder från besöket hos andreas. linn träffade honom i somras i grekland och bara några dagar senare flög hon ner till landskrona. när jag ser dem bilderna då ler jag verkligen. jag känner igen det där med att träffa någon man aldrig hade drömt om på semestern, för att sedan komma hem till sverige och bo ca 40 mil irån varann. kikade också hand bdb och såg där att han också lagt in bilder. är så jävla glad för hennes skull. jag vet vad du går igen sötnos. att känna pirr när det är 15 min kvar att få se honom igen, det är underbart. men någonstans där under den underbara sagan så måste det ju komma ett slut också. tänker inte på din situation, utan på min. jag har alltid varit uppriktig med hur jag känner varjefall. dags att sluta drömma och ta tag i verkligheten. bara så glad för hennes skull och hoppades att min skulle kännas betydligt bättre :(

ner och käka, sen träning. mys ikväll med :)
aldrig varit så glad som jag är med er.
puss juulia

Kommentarer
Postat av: linn

åh älsklings julia. du är verkligen underbar. jag blir hur glad som helst när du säger att du är glad för min skull och tror då, eller iallafall hoppas att det kommer att fungera.



och till dig mitt hjärta, du är underbarast på jorden och förtjänar bara det absolut bästa. det kommer att ordna sig, jag vet det. och om det av någon anledning inte skulle göra det, är han inte det bästa och någon som förtjänar dig. men jag lovar dig att det kommer att bli bra.

älskar dig vännen

2008-07-30 @ 01:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0