*

gårdagen var väldigt mysig. efter att ha sovit några fåtal timmar under natten (endast bex vet), så fick vi med ida till camping beach med alla mina andra sköningar. varmt i vattnet var det verkligen så vi drog med en ring hemifrån bex. kanske var väldigt lyckat eftersom att varken bex eller ida kunde komma upp från bryggan och fick använda sig av den. det var lite roligt :)
jag måste ännu påpeka att nu har jag verkligen börjat fatta vilken grymt bra kompisgrets jag har. fyfan vad jag älskar er. det går inte en sekund från att vi bryter ihop i garv och bara är oss själva. all min kärlek till er

jag känner ett ord
eller nej, jag känner en massa
men dem är liksom inte riktigt på sin plats just nu.
jag har ingen aning om var jag har dig,
vilket just nu kanske är det bästa?

puss julia

Kommentarer
Postat av: Ida

men vadå, endast Bex vet :O döh. I love you

2008-07-28 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0