*

hallåni. ringde nyss ida och kände mig sådär snällt skadeglad efter att ha väckt henne, men hon var nog ganska glad för det iaf. vi ska ta bussen in till stan för att träffa vanessa, efterlängtat om man säger så. väldigt längesen vi sågs..
blev ingen skjuts av morsan, som övervägde att hon hade "så mycket annat för sig" och tyckte att vi lika gärna kunde åka buss. jag får väl acceptera det idag då.

dagen igår spenderades med bla johanna, ia, agnes, chrille och sara vid camping. nu börjar vädret ta sig och man kan planera vad som händer. så grymt skönt! sen blev de hem, duscha o käka. ida blev min underhållning de senare 5 timmarna och jag kan inte mer än glädjas åt att hon faktiskt är min.. okej, lite sonnys också, men de är inget som sägs högt! ;D
dags att kila vidare nu. ta ut svängarna.

förresten- idas blogg innehåller endel julia-är-blond-prat

Julia sitter nu i min säng och spelar på elgitarren. Dock ingen förstärkare i, hur tusan skulle kärringarna i huset ta det om man rockade sönder på elgitarren kvart i tolv på kvällen? Nej, jag vill då inte vara den som ger dom feta hjärtattacker eller väcker deras hundar så tanterna vaknar och blir arga. Fast nog är tanken lite kul ändå, elak som jag är.
Men jag ska vara snäll. Och Julia säger att jag ska skriva nåt fint om henne... Så jag gör väl det då.

Julia du är blond och jag är brunett
Du är inte så smart, vilket inte är lätt
Men du är bra med bollen och söt som få
Och jag älskar dig till månen, det vet du ändå.

Hahaha.

puss juulia

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är din jag ^^ fast, lite Sonnys dåra ;D men du hittade mig först så jag är mest din. Älskar dig min blondin ^^

2008-07-25 @ 19:34:54
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

julispulis!

jag får inte ta på dig :(

var håller du hus? <33

2008-07-26 @ 22:18:18
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0