*

hejni söta!
jag ska vara hemma hos ida om exakt 41 min och jag måste nog skynda på mig lite, eftersom att jag pfta brukar vara sen. grejen är den att (ida mening) jag vet att hon inte riktigt kommer att ha alla indianer i båten när jag kommer dit iaf, så jag kan nog ta de lungt iaf! ;D
har gjort klart min pastasallad, tagit på mig bikinin och ska bara packa ner de extra sakerna i väskan. kanske den första dagen på hela sommarlovet som det är blå himmel och bara några pyttemoln. jag känner mig superglad att få spendera mina timmar med "the gangbang" som jag nu vill kalla dem. snart drar vi iväg till gbg också. satan va kul!

ikväll blir det mamma mia också, med morsan, gunilla, mikaela och martina. fika på gränden innan också. mysigt!
nu ska jag trippa iväg. vi hörs. tade lungt-

pusss juulia



Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu, grejen är ju att du känner mig alldeles för bra ;) haha

2008-07-23 @ 12:24:02
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Becka

Grejen är att du använde meningen först och fortfarande använder den! MOUHAHAHAHAHAH

2008-07-23 @ 16:53:08
URL: http://hetsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0