*

börjar med att säga att jag blev väldigt nervös när jag gick inpå lasses hemsida idag och klickade mig vidare till ticnet. trodde helt seriöst att det var slutsålt, men tittade fel och drog en lättnadens suck när jag insåg att jag tittat på zinkensdamm. pjuh!  min dag blev bättre och jag inser nu att lasse kommer stå där framför oss en förhoppningsvis solig och fin sommarkväll på strömsholm!

ia och jag har börjat att ljupa mer och mer nu. innan jag åkte till italien satt vi och läste i nån bok som gjorde att man tänkte efter väldigt mycket. (jag vet, låter som värsta poesinördarna som inte har annat för sig, men jag blir sån med ia och det är de jag tycker om med henne) det vi läste och sedan funderade över var- hur vi har det, beror mycket på hur vi tar det. stämmer ganska bra.

dags att sova nu. ta hand om er-
pusss juulia



 


Kommentarer
Postat av: annaru

jag och emilie ska oxå på LW :)

2008-07-21 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0