*

gracie, ciao och bonna notte är ord som fortfarande cirkulerar runt i mitt huvud även fast jag landade i sverige för ungefär 6 timmar sen. det är helt sjukt vilken omställning det är från 30 graders värme i italien vid 12 och sen 14 graders värme kl 15 i skavsta. flyget var helt okej och resan gick kalasbra både hem och dit. när man sen steg av planet i sverige och gick mot bandet med väskorna så ville jag nästan bara vända tillbaka. det känns så tomt

träffat sjukt sköna människor där nere och kvällarna har varit höjdpunkterna. varit massa svenskar därnere som sjungit och spelat gitarr.´igår kväll hann vi också hyra en fotbollsplan med mål som var upplåsbara och sen var det såpa över hela. man hade hjälmar och gled runt. så jävla kul!

men jag saknar dig. jag gör de - en enda liten känsla och jag är fast igen


 hade bra. vi hörs.
PUSS juulia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, och så tappade jag min kortlek på trappan av flyget xD

2008-07-18 @ 22:35:51
Postat av: Ida

Hahaha! Men jag slarvrakar mina ben jue -.- <3

2008-07-20 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0