*

heeeej!
idag är det onsdag vilket betyder att imorgon vid ungeär exakt den här tiden landar vårat plan framme i rimini! :D ska bli så skönt att komma ifrån sura och bara steka i värmen. senaste tiden nu har varit helt okej. jag drömmer fortfarande om honom och tänker på hur glad jag är att han fanns i min närhet. gitarren finns fortfarande där till hands och jag tycker bara mer om den för varje dag som går. jag har till och med tagit hjälp av min fotboll på baksidan och trixat lite och tänkt på saker som gör mig glad.

Jag hoppas att linn läser det här nu. Att träffa någon sådär på semestern gumman, det gör att hela ens värld kanske stannar upp och man vill för ett ögonblick ha det så återstående veckor, men se det från den positiva sidan. Du har träffat honom och du vet att de där bra killarna verkligen existerar i verkligheten och inte bara på bild. Det är jobbigt att tycka om någon som bor en massa mil ifrån en, men man kan inte göra mer än att försöka hålla kontakten och se hur det blir. Ska jag säga egentligen. skulle kunna räkna upp några gånger då jag ska själv kommer på mig själv med att inte veta vad jag skullat gjort, för att person sitter som fastklitsrad på mig hjärna. Gör det bästa avsituationen och kom ihåg att detta kommer göra dig ´kanske ännu starkare och du får chansen att även känna på detta! Du klarar det sötnos. Det vet jag :*

Nu ska jag ta på mig lite kläder och möta micaela vid bron om 20 min. Hurry! Senare under dagen hälsar mina gobitar på och ikväll blir det sista kläderna ner i resväskan. Saknar filip nu, men vi ses ju imorrn :)

hade så bra allihopa! hoppas att ni får en bra vecka här hemma i svergie. Ta hand om er och kom ihåg att motgångar för en bara starkare! pusss julia

Kommentarer
Postat av: linn

åh, älsklings julia.. :( du fattar inte hur glad jag är att jag har dig.. <3

2008-07-10 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0