*

hej alla!
det verkligen hällregnar ute och jag får på något sätt myskänsla, men på att annat sätt en jävla irriterande känsla. skulle kunna sitta inne och spela gitarr hela dagen och bara sitta för mig själv. gitarren är min terapeut just nu. han är min bästa vän! dagarna blir bättre och humöret stiger. powermeet fick mig på bättre humör och fan vad jag garvade där när patrik puttade in batte i en stor raggare, hahaha.. fick träffa min ida igår. vi for hem till sara, där också bex väntade. vi pratade lite om göteborg och la ihop alla pengarna. ser verkligen fram emot våra dagar tillsammans!

jag och ida har skrivit en låt tillsammans och jag bara älskar den, men jag vet inte riktigt om jag känner för att dela med mig hela låten såhär. ska tänka på det en eller två sek. okej, nu har jag bestämt mig!

If feels like youare close to me, but yet so far away
It's been thousands miles between us and It's killing me
All I ish for you is to be happy, even if it's not with me
I will never find another you, another one like you

I know It's been a hile since we met, but I gotta let you know
That I'm thinking about you baby and I miss you so
All I wish for you is to find someone, that loves you like I do
I will never find another you, another one like you

How can we make it, you're so far away
You have my heart in your hands, don't give it away
I will never find another you, another one like you

I'll never find, I'll never find another, another you
I'll never find, I'll never find another, another yoooou

det finns bara en person i världen som står för den här låten
och oavsett vad som någonsin händer, så kommer han alltid vara speciell, väldigt speciell!

ska klinka lite mer på gitarren nu och ringa min älskade ia!
hade så bra. pusss julia


Kommentarer
Postat av: Julia

jag älskar eran låt, och jag älskar dig!

saknar dig masssssor!!! <3<3

2008-07-08 @ 20:45:57
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0