You give me feelings that I adore

DAGENS LÅT:
Bubbly med Colbie Caillat

DAGENS KLÄDSEL:
Jeans och en vit, tunn långärmad tröja

DAGENS DUSCH:
Idag

DAGENS FRISYR:
diadem och hästsvans

DAGENS HÄNDELSE:
Volleybollspel på gympan

DAGENS HÄNDELSE 2:
One three hill- tittande hemma i sängen

DAGENS PLANER:
sova tidigt

DAGENS VILL HA:
sommar och sol

DAGENS SAKNAD:


DAGENS DROG:
musik

DAGENS TRÅKIGASTE:
träna engelska verb och glosor

DAGENS DUMMASTE:
ensamhet

DAGENS FINASTE:
min zelda

DAGENS KÖP:
ingenting

DAGENS GODIS:
hade en stoooor godispåse hemma som passade perfekt till oth

DAGENS HUMÖR:
svängde fram och tillbaka

DAGENS SJUKA:
frisk som en lärka

DAGENS KOMPLIMANG:
ingen komplimang

DAGENS KÄRLEK:
kärlek till mamma som orkar med att ha en skrikande tonårsdotter

DAGENS LYCKA:
min gitarr

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU:
att det snöar

VARFÖR:
för att jag vill ha vår och sommar

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
8.45

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
yes, sir

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG:
tyvärr inte :/

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU:
ja, annars hade jag tyckt att det var kallt

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL:
italien, göteborg och värme

KVÄLLENS PROGRAM:
tittar inte på tv denna kväll

♥  jag är din så länge du vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0