the distance is killing me

tjohoooooo :) fan idag är jag riktigt glad.. har nog inte varit såhär glad på väldigt länge! Känns som att livet knallar på väldans bra just nu. Hela släkten, eller hela och hela.. vi är inte så många- men några blev det iaf, var här idag och firade att jag fyllt. Fick lite presenter och hoppade nästan i taket när jag öppnade det sista paketet  och hittade i en kartonglåda one three hill box 4!!! :D nu kommer jag sitta fastklistrad på tvn.. annars under dagen har jag varit ut och gått med mamma och zelda och degat framför fotboll på tv.

igår hade vi myskväll hemma hos mig, eftersom jag fyllt.. vi käkade tacopaj, kikade på film, åt igen och bara umgicks :) så skönt att träffa alla sådär och jag hoppas verkligen att vi bättrar oss och gör det oftare!!

igår kväll när alla hade gått hem runt 2, så la jag mig under täcker med huvudet på kudden och med hörlurar i öronen och tänkte att jag hade gjort vad som helst för att jag skulle få känna din kropp där bakom mig, som kramade mig och bara fanns där. Det vi har tillsammans är något jag aldrig skulle vilja byt bort. Även fast jag saknar dig, så är jag så glad för vad jag verkligen har hittat där ute i mörkret. Nu började verkligen fatta vad kärlek är- I will never find another you, another one like you- R ♥

"And I'm so sad that I stole him
when you wanted him so very bad
But life's cruel when you fall for someone
that don't belong to you"                                                                     

julia


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Jag ska bjussa på Indien eller Libanesisk afton hos mig om några veckor, jag håller middags-andan vid liv :)

2008-01-21 @ 16:12:07
URL: http://jorydberg.blogg.se
Postat av: LIFF

Ah nu är jag också en trogen läsare av din blogg!:D

2008-01-21 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0