perfekt fredag

väldigt skön fredag! korta lektioner, ett utvecklingssamtal som gick kalas, massage på idrotten och en massa shopping och käk med johanna i västerås :)

nu är det läggdags för min del. ska upp halv 6 imorrn bitti..
ska till stockhom och sjunga =) ska bli kalaskul!


idag är en sån kväll som jag känner att jag bara vill ha någon tätt intill mig, som håller om mig tills jag somnar.
kommer ni ihåg tjejer hur mycket vi längtade efter sommarmys? Vi sa att vi skulle vara i himmelriket om vi kom hem på kvällen, sen låg en nyduschad snygging i sängen med en handuk knuten runt höften som klappade åt dig att komma och lägga sig brevid. det är precis vad jag önskar mig. snälla gode gud.. sänd honom till mig

puss från en lite ensam julia

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en härlig fredag! :)
Vad var det ni sjöng på i Stockholm?
Puss och kram

2008-01-27 @ 22:46:12
URL: http://linabergling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0