oonsdag

hallå där :))
dags för lite bloggskrivning igen. Jag sitter här i min säng med datan i famnen och har precis skrivit klart och övat in min engelska redovsining som jag ska ha imorgon. skönt att bli av med det! Innan jag hann sätta mig med det så städade jag ungefär hela mitt rum.. dammsög, moppade och dammade- riktigt duktigt faktiskt ;)

Jag sitter nu och spelar lite gitarr och sjunger, men som allt annat så finns det så mycket annat där i tankarna medans jag utför någonting.. I skolan de här första dagarna har vi haft massor med förelösningar i olika ämnen och jag hänger liksom inte riktigt med. Mina tankar är helt någon annanstans. Det har snart gått en vecka utan att jag fått kika in i hans ögon. De där ögonen som jag aldrig får nog av..

nu, annat att tänka på.. jag ska ner och äta nåt gott, ta med mig det upp till sängen igen och kika på grammisgalan =) LASSE ÄR JU MED!

ha det kalas, så hörs vi- peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0