måndag

Just nu sitter jag i min säng med en kudde bakom ryggen och med bärbara datan i knät. Klockan är 00.24 och snart dags för mig att sova, för jag har nämligen skola imorgon :(

Med ett par ändringar från igår så satte sig jag och ida på tåget som gick till västerås 13.22! Vi gick runt och kikade lite i affärer och jag inhandlade en gul klänning på MQ. Efter mycket om och men slog vi oss ner på ett fik mitt i punkt och tog det lungt :) du är bäst tjejen.. vad vore jag utan dig?!

Nu är det kvället och tankarna börjar försiktigt att inta sina positioner i huvudet.. Jag saknar honom så att mitt hjärta snart spricker. Den här dagen har jag fått 3 st söta sms och ett telefonsamtal av honom. han behandlar mig som en prinsessa och jag kan aldrig få nog av honom. Jag hoppas att jag får träffa honom snart och hoppas att det händer inom några veckor!!

sleeptime- sweet dreams och kom ihåg. Den som väntar på något gott, kan aldrig vänta för länge :)
massor av pussar; j :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0