Jupiter och jag

klockan är alldeles för mycket nu, men här sitter lilla jag och pratar i telefon med en jäklans bra kille och jag hoppas att ni som läser har listat ut vem det är-   r  ♥ 

Jag är så jäkla glad att jag har sånna underbara vänner. På kvällen har jag umgåtts med almir& picko och jag har alltid roligt med er. Så skönt att veta att ni finns där och fångar upp mig om jag begår minsta snedsteg..
Ni betyder en jäkla massa!!

Jag tänker fortsätta mina dagar nu att nöta lars winnerbäck sånger och texter. Kommit på att det gör mig till en bättre människa!- 

Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.
Drömmarna och vindarna hjälps åt!
å så fort man tittar neråt så vänder dom hitåt och sjunger:
Vart tog den där elden vägen, vart tog elden vägen?
                  puss och sov så underbart! *julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0