happy

hallå..
igår tog man det väldans stora steget att blir 17åring :) jag hade fullt upp så bloggen fick vänta..
jag hade en kalasdag.. morsan och farsan kom upp och sjöng för mig vid halv 7 tiden.. morsan som är väldans pedagogisk så sjöng den här "vad är det här för dag? är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är julias födelsedag.. hurra, hurra hurra!".. hon jobbar ju på dagis och är väl van att de leker lotta på bråkmakargatan!
jag fick en jättefin svart stålsträngad gittar som jag tycker så mycket om och som jag kommer vara min deppkompis nu =) dagen fortsatte åt det bra hållet så, jag var supernöjd!!

just precis för 15 min sen kom jag hem från badhuset.. vi försäsongstränar med fotbollen och vattengympa stod på schemat.. och till er som aldrig har testat det, så var det väldigt jobbigt.. så nu tar jag mina mandariner, äpplen och min apelsin och kryper ner.. min nya drog heter "Andra avenyn" och jag är verkligen så fast! jag rekommenderar det verkligen..

jag ägnar en tanke åt världens bästa kille också.. och r, du vet vem du är ♥

image3

image4image5










sov sött! - jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0