hallå bloggen

jag undrar verkligen när det var senast jag skrev här?!
idag är det den 7e januari 2008 och jag behöver få ur mig alla jäkla känslor som gror inom mig!

Jag har gått och blivit kär, så kär att jag inte kan tänka på något annat. Den här personen är verkligen något speciellt. Vi träffades för ungefär 1 och ett halvt år sedan i staden Pula i Kroatien. Redan efter första ögonkastet, så visste jag att han skulle bli en del av mitt liv. Jag spenderar några dagar med honom och han visade sig vara en av de bästa killarna jag någonsin träffat, eller nej.. han är den bästa killen jag någonsin träffat.
Nu har vi setts 4 gånger totalt och jag är galen i honom. En enda sak som stoppar mig från att vara dunderglad, är att han bor ungefär 40 mil ifrån mig. Han bor  några mil utanför Göteborg. Killen som jag har lärt känna och som nu har blivit en del av mitt liv är allt jag någonsin önskat mig. Han är inte som någon annan och han är den drömkille jag alltid har letat efter. Han har utsidan och insidan som alla killar borde ha.

kan någon vänlig själ köpa mig ett hus åt mig och min familj nere i göteborg, så att jag kan få vara nära den personen som jag saknar varje jäkla sekund?


dags att sova.. snabbt, snabbt.. annars hinner tankarna komma! pusssssssss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0