friday

everybody, hello :)
ääääntligen är denna vecka slut och helg är verkligen det jag behöver just nu. Veckan fick en extremt seg start genom att sitta-och-sova-på-lektionstid. Det är banne mig inte lätt att bara vända tillbaka på dygnet sådär efter att ha haft ledigt i 3 veckor och kunnat sova till 2 på dagarna. Men nu väntas det att lägga sig tidigare och vakna tidigare för att prestera så bra som möjligt!

Skolan idag var helt okej.. hade faktiskt ganska roliga lektioner och slutade inte alltför sent. Jag börjar mer och mer uppskatta att bara vara hemma. Jag är annars ganska rastlös och klarade förut inte av att bara sitta hemma en fredag- eller lördagskväll, men nu känner jag för att bara göra ingenting. OCH hur skönt är inte de?

Droger är absolut inte något som jag rekomenderar, men jag har hittat två stycken som verkligen har blivit mina. jordgubbsglass och tacochips! jag går till och med upp om nätterna för att jag inte kan somna in om jag varken får känna doften eller ta en litet smakprov.

Jag nynnar på Lasse hela dagen lång och har världens finaste r i tankarna ständigt och jag hoppas verkligen snart att jag sitter i en bil påväg till göteboorg. Dags att slå en signal nu till en av mina favorittjejer, johannip :)


                                                                                                       peace and love-  JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0