forever and ever

jag måste bara säga en sak innan jag går och lägger mig nu, vilket jag borde har gjort för några timmar sen.. one three hill- säsong 4 kan vara det bästa programmen som någonsin sänds. Jag började kanske runt 12 idag och har tittat ut hela säsongen för ungefär 20 min sen.. Jag har grinat mig igenom den här söndagen och man kan aldrig få nog av det. Ibland önskar jag att jag levde i deras värld.. Även fast alla konstiga saker händer på samma ställe och så ofta så vore det en väldig upplevelse. Lucas får Peyton, Haley har Nathan och Brooke hittar äntligen nån riktigt snygg kille. Jag får lust att hoppa in i tvn och bara leva deras liv. Även fast jag inte tror att jag hade passar in i deras värld, så hade jag varit jäkligt nöjd med alla dessa fräshingar omkring mig..

Igår var det heldag i stockholm som gällde. Klockan stog på 05.20 och jag var extremt trött efter att mitt i natten fått gått upp och låst upp åt min bror som inte hade nycklar med sig. Jag lovar att man kan bli någolunda irriterad om man blir väckt och måste gå upp från att precis ha somnat, frysa som satan och låsa upp åt en idiot som inte har nycklar.. samtidigt som man ska upp så jäkla tidigt samma dag. Jag skällde ut honom. Kommer inte ihåg vad jag sa, men han såg lite rädd ut- haha.. Dagen var ändå väldigt bra.. vi repeterade inför konserten som var klockan 20 på kvällen.. så mycket sång blev det. Sen var vi (evelina och jag) väldigt trötta så det blev mycket skratt också..

Dags att sova, skola imorrn.. men fick nyss reda på att jag inte har första
 lektionen imorrn- så då får jag sova lite längre :)
Sleep tight fellers
image32julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0