apelsinmånad

Idag är det torsdag och imorrn är det ääääntligen fredag och jag hoppas få träffa mina tjejer även denna helg! :D
Denna dag har verkligen tagit på krafterna.. har haft två muntliga redovisningar på eftermiddagen och jag tackar gud att jag fick käka innan, annars hade jag varit ett nervsammanbrott.. jag klarar inte av att göra nånting utan mat!!
Som tur var så gick båda redovisningar kalas och jag gick hem med ett litet leende på läpparna =)

Dagen fortsatte väl sådär när jag kom hem och insåg att min farsa tyckte att jag kunde äta maten från igår och hör och häpna folk, jag smakade till och med på farsans kolpudding! fyfaaaaan.. jag får kvälningar(?) av bara tanken..
Åt några mackor och drack x glas mjölk för att trycka ner det i magen. Annars har jag bara fördrivit dagen med att kika på klipp på youtube.com och traskat en bit med ida :)

Håller på att gnola på en nya låt faktiskt :-) hoppas att den kan vara nåt att nynna på när jag inte har annat för mig!
Förresten såg ni att Lasses låt "Om du lämnade mig nu" fick pris som årets låt på grammisgalan, skitglad blev jag!! :)

Dags att stänga av datan och krypa ner i sängen tillsammans med mina apelsiner- MUMS! :D

sleep tight people- peace :*


image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0