älskade, älskade du

väldigt jobbig dag idag, både psykiskt och fyskiskt. Skoldagen idag bestog till mesta dels av att sitta helt still, lyssna och anteckna massa onödigt om medeltiden :/ Jag kom hem någon gång vid 17 och slängde då i mig lite käk och sen vidare mot fotbollsträningen. Där sprang vi coopertest och jag tror inte att jag värmde upp tillräckligt så jag anar att jag sträckte mig i låret, men hoppas att det känns bättre imorrn och att det inte var så..

you are my soul, my body spirit ♥


sov gott och
 dröm så sött :) - your J


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej julia! Fyller du år idag? 16e?
I så fall, jättegrattis gumman! Jag saknar dig!
Kisses
Vanessa

2008-01-16 @ 21:32:49
URL: http://vanessazettergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0