yeah

den här helgen har varit riktigt bra!! :D
I fredags så tog jag det lungt sista dagen.. var terapeut på msn. Igår (lördag) så hade vi lite tjejmys hemma hos julia, där vi lagade mat och myste. mycket skratt och lite frågetecken på slutet, men vafan.. :)
sen idag så åkte jag hem till micaela och tog de lungt i mjukiskläder framför tvn och vi tog igen allt vi hade att prata om sen förra gången vi sågs och det gjorde min dag ännu bättre, för jag har saknat henne så!
sedan for jag hem till sara och plockade upp henne, för att sedan åka hem till becka.. där blev det också massa tjejprat och gamlaminnen-snack. Tack för en extremt skön dag- den behvdes verkligen!!

nu är snart sovdags och jag funderar på att gå under jorden snart. fick nyss reda på på msn att vi ska ha skrivit klart en löpande svenskaanalys på en novell tills imorrn. åh vad jag älskar mitt minne

pussssss julia


 


Kommentarer
Postat av: Bex

Du är bra :)

2008-02-11 @ 18:54:25
URL: http://hetsbarn.blogg.se
Postat av: Julia

tack för en underbara kväll sötnos

2008-02-11 @ 21:48:24
URL: http://www.julia90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0