truth

heeeeeeej!! :D
så glad att äntligen kunna lyfta på huvudet och inte ha så ont i nacken längre. Har varit hemma från skolan i två dagar nu och jag börjar redan känna mig bättre. Sovit totalt i 27 timmar nu.. inte illa! sen känns det som att jag har gått ner minst 10 kilo. har bara druckit blåbärssoppa ooch idag ätit lite godis på 2 dagar, men snart är jag fit for fight igen.. längtar redan efter mat.. :) hihi

jag har varit lite nere och därför blir bloggandet bara jobbigt, men den perioden lägger jag bakom mig nu. Dags för nya och ljusa tider. Jag (med hjälp från ari) har kommit på att jag ska värdera att jag själv mår bra först och lägga energi på saker som får mig att må bra och så, tack för att du finns vännen (K)
Annars så funkar allt som vanligt. Skolan knäcker en inte allt för mycket och skoljobben börjar faktiskt stämma rätt bra överens vad man orkar just nu..

Nu är det dags att gå och kika lite på tv. är ändå fortfarande lite trött och vill vara kry imorrn.. mys med mat hos julls imorrn :)  Den här texten säger väldigt mycket;

image36          

jag orkar inte bli
besviken en gång till
- ta hand om er- PUSS eran julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0