like the rain fall down on me

Nu var det ett tag sen jag skrev och dags för lite uppdatering. Jag tror att jag har kommit ur den där lilla "krisen" nu. Känner mig verkligen gladare och allt kanske berodde på att jag hade det som att tjejer har under en vecka i månaden, behöver nog inte gå in på mer detaljer..

Måste ge lite beröm åt mina tjejkompisar/killkompis som alltid gör mig så jäkla glad och alltid finns där. Ni vet att ni är det allra bästa jag har!! ♥

Min dag började lite segt med träningsverk efter att jag glömt att stretcha efter träningen igår. Senare på dagen åkte jag hem till min pick och umgicks med henne och killarna ett tag!!

dags för te och lite fotbollskikande.. sen sovdags!!               ge mig kärlek nu- julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0