dhfxblfsrbwfir

hejsan..
jag känner att mina tittarsiffror" hela tiden sjunker och jag tror att det beror på att jag inte skriver så kul eller att det bara är allmänt tråkigt i min blogg och jag anar vad det kan bero på. Det känns såhär att när jag skrev sådär mycket om r så var de fler som läste. De kanske tyckte att jag mådde hur bra som helst och att jag verkligen uttryckte min kärlek till honom i min blogg som hela världen kan se. Nu är det så att jag och kärleken inte hänger ihop numera. Jag vet egentligen inte vad det kan bero på och hoppas mig hitta den igen snart, verkligen snart.
Jag saknar honom, det gör jag.. men det känns så tråkigt att det blivit såhär och jag vill inte vara ledsen. Så jag hoppas att ni läser iaf, även om jag inte verkar så sugen på kärlek mer.

Idag har jag och ia varit ute och gått och vi har som alltid redit ut långdistans kärlek och det är skit. Verkligen skit.
Killen som man skulle kunna öpnna sig för och ge all den kärlek man vill bor ju så långt bort och det gör att det blir sånna påfrestningar som gör att det blir sämare än innan iaf. Jag vet inte riktigt hur allt känns, men jag överlever och tänker på alla människor därute som lider av svält, sjukdomar och annat hemskt. Så jag är glad för hur jag mår och har det. Jag ägnar en tanke åt alla barn och människor i världen som har det svårt!!

Nu ska jag städa lite och sedan sätta mig och räkna lite matte! 
 

jag beundrar alla starka människor i världen, fortsätt vara det.. <3<3
julia

Kommentarer
Postat av: Ida

Va fin din blogg är nu babe

2008-02-18 @ 20:32:31
URL: http://idabjornstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0