;

jävla vad jag uppdaterar.. börjar snart komma upp i bex och idas siffra på 10-14 uppdateringar/ dag.- ;)
jag kan inte fatta det. det är 2 riktiga skoldagar kvar på den här höstteriminen.. det är helt sjukt. veckorna, dagar och timmarna har bara sprungit fram och jag minns fortfarande när vi satt där i forum och skulle börja 2an. man kunde ju såklart det mesta, men man jag var helt hundra då på att andra året skulle gå sjukt sakta. icke sa nicke!

helgen har varit riktigt bra faktiskt. fredag var trevlig och likaså lördagen. sara bjöd en massa människor hem till sig och livet blev det iaf. jag erbjöd mig att städa (snäll som jag är), men hon hade städat som en tok på lördagskvällen. jag lovar att hitta på nåt nästa gång, men då måste ni hjälpa mig att städa, hahaha.

nu måste jag dyka ner i engelskaboken en sista gång innan jullovet, tyvärr.

stay cool.
puss julia

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Tack baby =)

2008-12-23 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0