understood

idag efter våran svenskalektion gick jag och pick in för att prata med martin, per och anders och förena lite nytta med nöje, eftersom att vi skulle vänta i 40 min på tåg. det var då det slog mig. det skulle inte finnas nåt att annat ställe på jorden jag egentligen borde tyckt mer om. det var ju nämligen på just denna platsen. på just kantzowska i hallsta som jag lärde känna tjejen som sedan charmade sig in i mitt liv. hon blev en av mina närmaste kompisar. hon är sjukt rolig. hon är en grym lagspelare och hon är en riktig vän. hon vet precis hur man behandlar andra människor med respekt. hon är en sådan där person som man ser upp till. hon har egenskaper som jag önskat att jag själv hade. turen fanns på min sida och det var där jag fann henne.  det fanns dagar påhösten -07 och våren -08 som var tuffa. mycket plugg, mycket r och mycket annat. hon är en riktig glädjespridare och fick mig jämt på bra humör och det får hon fortfarande. hon har varit med om saker i sitt liv som berör mig, men det som gör mig så stolt är att hon utan minsta problem tagit sig igenom detta med ett starkt psyke och en stark utsida. som martin sa innan vi lämnade rummet. -fan picko, du har berkligen lyckats med detta och du har givit det en riktigt fajt. det kan du vara riktigt stolt över!
jag kan bara stå bredvid henne och se hur hon växer. för mig är hon en av dem starkaste. annars hade hon aldrig klarat det!

nu är det sovdags. bara lite djuping. sex and the city, here I come!

julia

Kommentarer
Postat av: Becka

haha ja det får du väl, fast jag tänkte typ sitta i ett skyltfönster och smygfota impulsiva bilder på stressade folk på stan... typ! haha

2008-08-27 @ 07:54:19
URL: http://hetsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0