make the difference

hej och hå
jag är trött, glad, partysugen och fnittrig
behövs inte säga så mycket mer. jag tittade nyss på bilder från lite olika fester som jag tillbringat tillsammans med sara. tex hemma hos kaup på midsommar med sara och bex. fan va kul vi hade. värsta stämning med dans runt midsommarstången och nya ansikten som man bekantade sig med. jag blev i söndags väldigt deppig. nu är sommarn slut tänkte jag. imorrn börjar skolskiten igen. tänk hur snabbt allt gått. alla fester, alla mysiga kvällar, grillningar och badstunder. känns så sorgligt.. nu kommer hösten, mörkret och alla jävla dagar som går åt att sitta i skolbänken. nu kommer man bara hinna träna, plugg och sova. buhu, jag blir riktigt ledsen.

skolan är förresten en sak som inte kommer komma upp så mycket i min blogg. jag känner inte alls för det. mitt schema suger så hårt att jag nästan vill börja grina. tidiga mornar och sena kvällar. jag kommer inte hitta nånting roligt. värsta depp detta blev, haha. annars så leker livet och jag måste bara berätta hur extremt underbara vänner jag har. allvarligt, livet skulle inte vara ett skit kul utan dem. jag mår så bra med er. ni är kärlek

nu kommer till en annan lite tråkig sak, men som jag har tänkt göra länge och nu är det äntligen gjort. igår kväll så tror jag att halva mitt liv ändrades. det var då jag bestämde mig för att radera sms, bilder och annat som har med just dig att göra. jag är på något sätt ledsen för att blev såhär, men nu vet du. jag trodde att du på något sätt ville liksom, men så blev det inte. två år, det är en lång tid om jag tänker efter. på två hinner man träffa andra. man hinner också bli en annan människa på dem åren. jag blev det, men mycket tack vare din hjälp. vi hjälpte varann genom vått och torrt man kan säga. vi pratade om så mycket. vi har så jäkla mycket minnen ihop, som jag egentligen bara skulle vilja glömma nu. du var liksom en del av mig. nu har jag istället lagt ner grejerna i lådan och lagt bak dem därbak där jag bara hittar saker som jag verkligen vill hitta. du ligger nånstans därbak i mitt minne. djupt in. det kanske var meningen att det skulle bli så, jag vet inte. enda jag egentligen vill säga är tack för två år att lära sig av. tack för två sköna år med prat och skratt. det enda som känns lite sorgligt på något sätt är att jag äldrig kommer få se sig mer och aldrig få höra din röst. det finns bara ett problem i detta och det är att jag är besviken på dig. hoppas du hittar nån. jag hoppas verkligen det.
another you är numera förflutet!


pjuh.. det där satt långt inne. nu vet ni. nu vet jag.. sovdags och lite skönsång på youtube innan jag sover. killar som spelar gitarr och sjunger. jag ryser. ta hand om er och kom ihåg att problem kan alltid lösas, bara man vill.

puss juulia



 


Kommentarer
Postat av: Julia

det är bra julia - blickarna ser frammåt!

<3<3

2008-08-21 @ 09:00:09
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Ida

Another you kanske känns hård att spela, men Julia, det som inte dödar dig gör dig bara starkare. Tänk på att en kärlekstext kan innehålla budskap som handlar om vänner, det behöver liksom inte bara vara en kärlek. Jag tycker att vi ska fortsätta med den. Tänk på mig, jag skrev den om Jonas. Nu skriver vi nytt skit om nya minnen, bättre minnen! :D min Julia är guld <3

2008-08-21 @ 16:18:09
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0