hey hoe. let's go

ia, johanna och amanda har just nu varit på greta i inte mindre än 4 dagar  och är nog väldigt bruna vid det här laget. jag känner mig så avundsjuk, men längtar väldigt mycket till hösten nu. jag vill inte ha mer sommar nu. jag vill dra på sig en tjock mysig vinterjacka/höstkappa med stor sjal och mössa. fyfan va skönt. jag längtar efter snöbollar och mys inne. jag börjar ana att det är så för att de somrar i sverige ändå regnar bort varje år.. man har väldigt tur som får åka utomlands varje år och få känna på riktig värme och riktig sol. fast just nu känner jag ändå att det tär väldigt mycket på jordens resurser att åka flygplan eller bil en sisådär 250 mil varje sommar. kanske är det bäst att stanna här i sverige om man vill leva 50 år till. kanske bäst att vara glad att jag ändå har tak över huvudet och mat varje dag, än att inte få sol varje sommar?!

igår var en trevlig dag/kväll. ida skickade sms och ville att jag skulle joina danne och henne som skulle spela monopol. fan va kul tänkte jag och cyklade dit som en dåre. ida hade nya monopol som man drog visakort med pengar på istället ör vanliga pengar. efter en stund blev man trött på det där jäkla ljudet på apparaten och jag måste erkänna att jag saknar gamla monopol där man använder vanliga papperssedlar.. ida måste ha fuskat till sig alla pengar eller så var det jag och danne som hade liite oflyt? haha

på kvällen var jag och kikade på juniorernas match mot arboga. dem fick stryk, och 1,5 timme senare spöade jag och ida almir och sonny på lite basket på starbäck. eller spöade och spöade.. man kan kalla det vad man vill ;)

en till sak. bex- är du ledsen är jag ledsen. jag vet hur det är, men jag vet att du är för stark för att inte lyckas. detta kommer göra dig gott när allt känns bättre. du vet var jag finns, anytime!

hörs. puss juulia


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo, kalla det vad du vill ;)

2008-08-12 @ 22:48:15
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: Tack vännen :D <3<3<3

2008-08-16 @ 15:12:26
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0