gaaah

jag ska sova om ungefär 3 min har jag sagt, eller det var sagt att jag skulle stänga av datan då och kika lite på sex and the city innan sovdags. men jag måste bara berätta det.. det har börjat en ridkille i min klass som går smr. han är sjukt fin och här kommer det bästa- han pratar göteborska!!!!!!!! det som visade sig vara mycket bättre var att han har skåp precis brevid mitt, så jag såg in i ett par blåa ögon häromdan innan samhällen och jag blev lite röd. nu kan skolan bli sjukt mycket roligare. sov tungt.. IH

juulia

Kommentarer
Postat av: linn

neeeeeeeeeeej fan va härligt pullan :D

2008-08-22 @ 10:45:11
Postat av: Becka

Hur kan han ha börjat i din klass om han går smr? Du menar väl inte han med näsan?!!? Han var ju ful! Han går fotografisk bild på inv-val med mig. Han går musik med mig också. blä hahaha

2008-08-22 @ 16:06:09
URL: http://hetsbarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Men otippat att Bex tycker att han är ful haha. Fast det är väl bra tur att vi inte har samma smak på killar ;) satsa på att ta han på toan innan trean ;) i sällskap med du vet vem xD haha PUSS!

2008-08-23 @ 14:36:04
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0