*

hallå
idag är det första augusti och vädret är inte det allra bästa, men det känns ganska skönt också. solen har synts i luite drygt en vecka i streck nu och svenne som man är så tröttnar man ganska lätt, men ändå gnäller man när det regnar och är molnigt. jag sitter hemma hos sara nu. sara, patrik och bex har badat med hampus. sara brorson. sötare unge får man leta efter. ibland önskar jag att johan eller jesper kunde få barn snart. fatta roligt!

på måndag bär det av till göteborg och dem andra börjar redan få lite hysteri med kläder och pengar. jag tar det coollungt och kommer sitter där söndagkväll kl 11 och tänka alldeles ensam. jag kan det där nu. ska bli så grymt roligt, men hade hoppats att smhi hade gissat lite bättre väder. det sägs bli lite droppar här och var, men att det inte ska bli alltför dåligt väder. götet, here we come- väldigt mycket minnen för min del. men jag älskar göteborg och jag är bara så glad att vara tillbaka!

ikväll kommer mami hem efter en tur i varberg och falkenberg, även en tripp förbi ullarad- morsans favoritställe!
grillning och senare lite mys förmodligen. nu startar fotbollen igen så ingen fest ikväll. jag vet, men fotbollen betyder mycket och min träning också. vad skulle jag egentligen göra om jag inte spelade fotboll?
skulle vilja spela tennis eller basket.

vi hörs.

pusss juulia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0