a night with passion

kvällen har spenderats med mina bästa och det kändes som att vi fortyfarande var inne på hotellrummet på city lägenhetshotell och hetsade. kvällen innehöll käk, skratt och en jävla massa porriga sms-. namn anges inte här..
däremot så kan folk som är sugna på att lyssna på en konveration mellan kungen och silvia (jag och ida) höra av sig till mig. jag har den dialogen och jag lovar, ni måste höra detta.

sovdags nu. upp och sjunga imorrn. resten av dagen tar jag itu med imorrn. söndag är de seriepremiär. äääntligen och sedan sång på dop. iaf, nu är de läggdags. sussa sött alla!

vi spelar spelat alias som betdyer att man ska förklara ett ord på 1 minut och man får vi använda gester. bex och jag mot sara och ida.
sara till ida- vad är gott när man har mens?
ida- tampong?
svaret skulle vara choklad, men ida tänker fel. hahaha
tack för att ni underhåller mig!

pusss juulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0