torsdag

det blev en skön avslutning på dagen idag. intervaller och boxning stod på träningsschemat och även fast det är jobbigt, så känns det hur bra som helst att ha tagit ut sig och sen kunna känna sig nöjd efteråt. kände mig såpass nöjd att jag kunde unna mig lite naturgodis efteråt! :D

dagen har bestått av skola och träning som börjar kännas väldigt vanlig i min vardag och som även ni kanske märker. jag längtar till våren och speciellt sommaren då mina dagar kommer se annorlunda ut. jo, träning och match blir det, men även sol, bad och en jäkla massa kompisstunder. längtar

dags att lägga sig och läsa bok. skrev ju förut att jag inte kan somna och har fått ett bra tips nu att läsa. då blir man trött och jag kan erkänna att jag nog kommer att somna, för det roligaste här i livet är inte att läsa böcker. alltså, jag är ingen bokoman (?).. får se vilken bok det blir, hoppas jag somnar iaf. jaja, ni får säket reda på det snart!

sov gott och simma lungt, ingen idé till stress, stay cool!
juulia



                                                                  image39


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuukt att man ens kan vara så snygg!?

2008-04-12 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0