tjoho

Hej hallå därute!
Hoppas att ni mår bra och att livet snurrar på som vanligt.
Igår kväll var det en väldigt dålig kväll, eller iallafall mot slutet. Arsenal gjorde 2-2 mot Liverpool i Champions League och framspelningen till adebayor av theo walcott var snygg som helst. Han sprang med bollen över hela plan och fintade bort hela skaran av pool-spelare. 2-2 betydde vidare ur semifinalerna, men då kom vändningen. Efter ett dåligt försök till en målchans tappade man bollen och pool ställde om snabbt. Plötsligt var torres inne i straffområdet och faller som en liten vante. Domaren blåser straff! Då var jag arg, riktigt jävla arg. Det var inte sant, hur kunde han blåsa straff?!
Steven Gerrard slår in straffen och resten får ni räkna ut själva. Jag är ändå stolt att vara en Gunners, vi kommer igen nästa år. 

Just nu äter jag fil, med äpple och havregryn i och lyssnar på Oasis i lurarna. Inatt ska jag minsann somna. Legat och tittat in i taket i 2 nätter nu, fattar inte varför. Ta hand om er, för det ska jag göra!
juulia ♥

 
                       image38

Kommentarer
Postat av: Evelina

snygg bild :)

2008-04-10 @ 19:57:04
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Ida

Du lyssnade på Oasis! Jag är stolt babe ;)

2008-04-12 @ 20:28:37
URL: http://idabjornstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0