tjao

tjena hallå!
igår var det en trevlig dag. tog halv 2-tåget in till stan med bex och hittade där en sara och ida, som vi sedan gjorde sällskap med till spicy. najs, de va asgott, bara de att jag fick allergichock och skickade ida och sara för att hämta ny mat! :D haha. tack snälla ni, jag kommer verkligen käka där igen!

idag har jag spenderat min dag med en riktigt bra bok. lånade den av sara igår och kunde inte sluta läsa. annars har jag kikat på innebandyfinalerna och lite fotboll. sitter hos johanna nu med mickan, chrille, johanna, malin och lisa. vi har kikat på "Helens små underverk" och dryckit te. godis + muffins har min mage också fått känna på och nu är de snart dags att knalla hem. är så trött, men skönt att få sova hur länge helst. jag har ju ingen match ihelgen och det är jag ärligt glad över!

nej, hörrni.. dags att pysa!
måste bara säga en sak. jag har bara en person i tankarna just nu och ni vet nog precis vem det är. jag önskar att jag kunde bli teleporterad just nu, för jag orkar inte tänka mer.
hade kalas, ni är king.. pusss juulia

Kommentarer
Postat av: Bex

Jag tror att du hittade en sara och ida ;)

2008-04-20 @ 10:01:28
URL: http://hetsbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0